ďťż

kłopot z obrotami

Zobacz wypowiedzi

kłopot z obrotami





DJ elo - 16-12-2009 18:41
kłopot z obrotami
  witam
panowiem mam problem z obrotami w moim mondku 2.0+lpg automat rok97
sprawa wyglada nastepujaco:
po odpaleniu auta zanim sie zagrzeje i przełączy na gaz to obroty faluja i autko gasnie po przelączeniu sie na lpg silnik pracuje normalnie. taka sama sytuacja ma miejsce rowniez na cieplym silniku jesli zgasze auto na chwile po odpaleniu do czasu przelączenie sie na gaz(czyli szybkie wcisniecie gazy bo silnik juz cieply :) )
moze jakies pomysly bo jak narazie to znajomi mieli calkiem na odwrot :(




GregWPR - 16-12-2009 23:08

  Cala encyklopedie juz tutaj napisano na ten temat. Wystarczy wybrac opcje "Szukaj", i wpisac "falujace obroty".
Moze byc to wina silnika krokowego, sondy lambda, itd. itp. etc.



darmodziej - 17-12-2009 15:47

  Cytat:
Moze byc to wina silnika krokowego, sondy lambda, itd. itp. etc. I jedno i drugie działa też na gazie, więc powinno być to samo. Raczej szukałbym w układzie zasilania benzyną.



dempsej - 17-12-2009 18:14

  A ja bym zaczął od pompy paliwowej jak wiadomo ludziska jeżdzą na gazie a w baku BP na dnie. Pompa przecież cały czas pracuje tylko, że nie do końca zatopiona w BP czyli się grzeje i być może przegrzana jest i nie daje takie ciśnienia jak powinna. Druga opcja zasyfiona pompa przez zasysanie BP z dna baku. Miałem tak wprawdzie w innym modelu zasyfiła się pompa z braku paliwa co w rezultacie dawało falujące obroty i problemy z pracą silnika na BP a na gazie jak pszczółka :) Trzeba było wymienić pompę i zamontować wyłącznik pompy. Widziałem kiedyś na allegro takie cuda które po przejściu na gaz same automatycznie wyłączały pompę BP.
Jeszcze jedno mi się przypomniało :) zrób mały test odpal silnik na BP i po kolei odłączaj kabelki od wtrysków paliwa byc może problemem jest któryś wtrysk. Po odpięciu kostki z dobrze działającego wtrysku powinieneś zaobserwować znaczny spadek obrotów i prace silnika bez jednego cylindra. Jak odepniesz kostkę i nie będzie żadnej różnicy w obrotach to na 80% może być problem właśnie z tym wtryskiem odłączonym. Jeśli to nie pomoże to czas zaglądnąć na wspomniana wyżej pompę.
Powodzenia




DJ elo - 20-12-2009 13:46

  co do paliwa w baku staram sie utrzymywac na poziomie 1/2 ale nie znaczy to ze paliwo jest czyste wiec sprawedze narazie te wtryski.



darmodziej - 20-12-2009 15:07

  Cytat:
A ja bym zaczął od pompy paliwowej jak wiadomo ludziska jeżdzą na gazie a w baku BP na dnie. Pompa przecież cały czas pracuje tylko, że nie do końca zatopiona w BP czyli się grzeje i być może przegrzana jest i nie daje takie ciśnienia jak powinna. Chyba jednak nie pracuje cały czas, bo po włączeniu zapłonu wyłącza się po około sekundzie. Z tego wniosek, że pompa ma wytworzyć ciśnienie i się wyłączyć. Jeżeli silnik pracuje na benzynie, to ciśnienie spada i pompa się włączy, ale jeżeli na gazie, to powinna być wyłączona. Tak myślę, chyba, że gdzieś robię błąd w rozumowaniu.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bless.xlx.pl
  •